“Her bir sayfa görüntülenmesi kullanıcılarda belirli bir etki yaratıyor ve bu etkiler marka bilinirliğimize katkıda bulunuyor. Ziyaretçi sayılarımızda kaydettiğimiz artış, Google AdWords’e güvenerek doğru bir seçim yaptığımızı gösteriyor.” E-Bebek.com, Genel Müdürü Halil Erdoğmuş

E-bebek.com bugün internet üzerinden bebek ürünleri satış ve pazarlama hizmeti veren Türkiye'nin en büyük perakende mağazalarından bir tanesidir. 2001 yılında kurulan e-bebek.com, hızlı ve istikrarlı büyüyerek, 2007 yılında aylık ortalama cirosunu 1 milyon TL'ye çıkarmayı başardı. Google AdWords ile satış rakamlarını ve kâr paylarını arttırdı. Şirket, Google AdWords kullanmaya başladıktan yaklaşık 1.5 ay sonra ürün satışlarını iki katına çıkardı ve bu kanal üzerinden çıkan istatistiklerle insanların hangi tip ürünleri aradıklarını tespit edebildi. Web sitesine ziyaretlerin sıklaşmasıyla satışları arttırmak için web sitesinde yeni düzenlemeler yapılmasına yol açtı.

E-Bebek.com, Google AdWords’ün etkili bir tanıtım kanalı olduğunu düşünerek, Google ile uzun zaman önce geleceğe yönelik bir iş birlikteliğine karar verdi. E-Bebek.com marka tanıtım maliyetlerini düşürmek için gerekli tüm özelliklerin sunması AdWords tarafından sunulması nedeni ile AdWords'ü tercih ettiklerini ve web sitelerine gelen ziyaretçi sayısındaki artışları memnuniyetle karşılıyorlar.

E-Bebek.com: “Dünyada Google’ı ziyaret eden milyonlarca kişi var. Bu kişilerin hepsinin sitemize yönlendirilmesi bizim Google AdWords’e ayırdığımız bütçemizi fazlasıyla zorlar. Google AdWords, bizlere sunduğu anlık bütçe seçenekleriyle tanıtım bütçemizi sigortalıyor. Günlük tanıtım bütçemizi görebiliyoruz.”

E-Bebek.com: “Google AdWords, ürün tanıtımları dışında bizim iş hayatına bakış açımızı değiştirdi. Bugün ziyaretçilerimizin yüzde 70'i bizi Google aracılığı ile buluyor ve toplam ziyaretçilerimizin yüzde 35'i Google AdWordsa kanalı ile geliyor.”

E-Bebek.com'un başarı öyküsünün tamanını okumak için bu sayfayı ziyaret edin.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.