Geçtiğimiz birkaç aydır, kampanya verilerini analiz etme ve bölümlere ayırmayla ilgili yeni yollar sunmaktayız. Daha fazla veri türünü kullanıma sunmaya devam ederken, bu raporlama denetimlerine kolayca erişebilmenizi istiyoruz. Bu nedenle, hesabınızın Kampanyalar sekmesine yeni bir analiz araç çubuğu ekledik. Bu araç çubuğu, "Filtreleme ve görünüm" ve "Diğer işlemler" menülerindeki önemli işlevleri birleştirmiştir ve veri tablolarınızın her birinin yukarısında görünür:

(Resmi büyütmek için tıklayın.)

Araç çubuğunu, görüntülediğiniz verilere hızlı bir şekilde filtre uygulamak veya sekmelerdeki sütunları özelleştirmek için kullanabilirsiniz. Ayrıca, "Bölümlere ayır" seçeneğini kullanarak, farklı ağlardaki veya zaman dilimlerindeki performansınızla ilgili önemli bilgiler de edinebilirsiniz:

(Resmi büyütmek için tıklayın.)

Bu araç çubuğunda, duraklatılan veya silinen kampanyalar ve reklam gruplarını göstermek veya gizlemek için denetimler de bulunmaktadır:

(Resmi büyütmek için tıklayın.)

Tıpkı Kampanyalar sekmesine popüler Arama Sorgusu ve Yerleşim Performansı Raporlarının entegrasyonunda olduğu gibi, bu yeni araç çubuğunun raporlamayı daha da kolaylaştıracağını ve AdWords verilerinizden ve reklam kampanyalarınızdan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacağını umuyoruz!

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.