14 Şubat Sevgililer Günü satışlarını yakalamak için sezonluk bir kampanya oluşturmanın tam zamanı!

Ocak ve Şubat aylarında Sevgililer Günü ile ilgili yapılan aramalar zirveye ulaşır. Arama yapan kullanıcılar ilk olarak reklam metinleriniz ile karşılaşırlar. Bu nedenle, AdWords reklamlarınızı doğrudan Sevgililer Günü aramaları yapan kullanıcıları hedefleyecek şekilde optimize ederseniz daha çok sayıda potansiyel müşteriye ulaşabilir ve satışlarınızı daha da arttırabilirsiniz.

İnternet üzerinden satış yapmakta olan bir çiçek satıcısının Sevgililer Günü'ne özel oluşturduğu iki adet reklam metnini aşağıda birlikte inceleyelim.

Örnek Reklam Metni 1

Güzel Güller
Güllerinizi Buradan Satın Alın!
Ücretsiz ve Hızlı Teslim.
www.guller.com

Örnek Reklam Metni 2

Sevgililer Günü Gülleri
Kırmızı Güllerde 10% İndirim Burada
Ücretsiz Kargo Teslim, Hemen Alın.
www.guller.com/KırmızıGul

Şimdi, Sevgililer Günü için hediye arayan bir kullanıcının yukarıdaki reklamları aynı sayfada gördüğünü varsayalım. Birinci reklam metni, ücretsiz teslimat sunduğu için kullanıcının dikkatini çekebilir. Ancak, ikinci reklam metninde hem ücretsiz teslimat hem de 10% indirim teklifi kullanıcının dikkatını daha çok çekeceğinden, kullanıcının ikinci reklam metnine tıklama olasılığı daha yüksektir.

Yukarıda verdiğimiz örnekte olduğu gibi sunmakta olduğunuz ürün ve hizmetlere özel promosyonlarınızı, indirimlerinizi, ürünle beraber vermekte olduğunuz hediyeleri veya sunmakta olduğunuz ücretsiz kargo hizmetlerini, sunmakta olduğunuz ödeme kolaylıklarını reklam metninizde kullanmaya özen gösterin. Hemen şimdi hesabınıza giriş yaparak, Sevgililer Günü'ne reklam kampanyalarınızı hazırlayın, daha fazla satış fırsatlarını kaçırmayın. Reklam metninizi optimize etmek hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın.

Ayrıca, çarpıcı reklam metni yazmak için 'Başarılı Reklam Metni Yazmanın 6 Kuralı' ve 'Süper Reklam Metni Nasıl Yazılır?' sayfalarından faydalanabilirsiniz.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.