AdWords bildirimleriniz için hesap giriş bilgilerinizden farklı bir e-posta adresi kullanmak istediğiniz oldu mu? veya Salt rapor erişimine sahip kullanıcılardan, kampanya performansınızı incelemek amacıyla Kampanyalar sekmesindeki gelişmiş raporlama araçlarını kullanamadığı için hayal kırıklığına uğrayanlar oldu mu? Bugün, AdWords hesaplarının kullanıcı erişim düzeylerinde değişiklikler yaparak bu sorunları çözüyoruz.

Salt e-posta erişimi

Salt e-posta erişimi, AdWords bildirimleri için ek e-posta adresleri belirtme olanağıyla gelen yeni bir erişim düzeyidir. Salt e-posta erişimine sahip kullanıcılar, hesabınızdaki raporlama veya kampanya yönetimine erişemezler. Bu kullanıcılar, yalnızca AdWords'ün e-postayla hesap uyarıları göndermesini istediğiniz kişilerdir. Örneğin, muhasebe departmanınızdan bir kişiyi salt e-posta erişimine sahip kullanıcı olarak ekleyebilirsiniz. Bu durumda AdWords, ödemelerle ilgili sorunlar hakkında bilgilendirmek için bu kişilere faturalandırma uyarıları gönderebilir.

Birden fazla AdWords hesabı için aynı e-posta adresini salt e-posta erişimine sahip kullanıcı olarak belirtebilirsiniz. Diğer bir deyişle, birden fazla AdWords hesabınız varsa, artık tüm AdWords bildirimlerinizi tek bir iletişim noktasından yönetebilirsiniz. Salt e-posta erişimine sahip kullanıcıları hesabınıza nasıl ekleyeceğinizi AdWords Yardım Merkezi'nde öğrenebilirsiniz.

Salt okuma erişimi

Salt okuma erişimi, AdWords'teki salt rapor erişim düzeyinin yerini alacaktır. Temel özellikler aynıdır: Salt okuma erişimine sahip kullanıcılar yalnızca rapor görüntüleyebilir ve çalıştırabilir, kampanyalarda düzenleme yapamaz. İkisi arasındaki fark ise, daha önce salt rapor erişimine sahip kullanıcılar Raporlar sekmesiyle sınırlandırılmışken, salt okuma erişimine sahip kullanıcıların Kampanyalar sekmesi dahil bir hesabın her bölümünü görüntüleyebilecek olmasıdır.

Kampanyalar sekmesindeki raporlara erişmek, salt okuma erişimine sahip kullanıcıların, örneğin grafikler, filtreler ve veri segmentasyonu gibi gelişmiş raporlama araçlarına erişmelerine olanak tanır. Bu da, hesap performansı ve yapısına ilişkin daha net bir fikir elde etmelerini sağlayacaktır. Kampanyalar sekmesine, zaman içindebaşka raporlama seçenekleri de eklemeyi planlıyoruz ve bu değişiklik, salt okuma erişimine sahip kullanıcıların en son ve en önemli AdWords araçlarına erişmeye devam etmesini sağlayacaktır.

Salt rapor erişimine sahip kullanıcılarınızın salt okuma erişimine sahip kullanıcılar haline gelmesinin ardından, erişim düzeylerini değiştirmek isterseniz, lütfen bu talimatları izleyin.

Bu değişikliklerin, işletmenizin her bir farklı bölümü için AdWords'ü daha yararlı kılmasını dileriz.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.