Uyarılar, hesabınızdaki değişiklikler hakkında anında bilgi sahibi olmanızı sağlar. Faturalandırma ve kampanya bakımı için halihazırda kullanılabilen hesap uyarılarına ek olarak, tıklama sayısı, maliyet ve bütçe gibi önemli ölçümlerdeki değişiklikleri anında izlemek için de özel uyarıları kullanabilirsiniz. Bugün size, kullanmaya başlayabileceğiniz iki yeni uyarı seçeneğinden bahsedeceğiz.

Öncelikle, Fırsatlar sekmesine yeni fikirler için uyarılar ekledik. Şu anda beta olarak sunulan Fırsatlar sekmesini kullandıysanız, kampanyalar veya reklam grupları için birkaç haftada bir yeni anahtar kelime ve bütçe fikirleri oluşturulduğunu zaten biliyor olabilirsiniz. Bu sekmeyi düzenli olarak kontrol etmiyorsanız, kapsamınızı genişletip trafiğinizi artırabilecek fikirleri kaçırabilirsiniz. İnceleyebileceğiniz yeni fikirler olduğunda, artık, bunları diğer kampanya uyarılarınızla birlikte vurgulanmış olarak görebileceksiniz.

(Resmi büyütmek için tıklayın.)

Fırsatlar sekmesindeki fikirleri incelemek için "Görüntüle" bağlantısını veya uyarıyı mesajlarınızdan kaldırmak için "Kapat"ı tıklayın. Fırsatlar sekmesindeki uyarıları sık sık kapatırsanız, bunlar sizin için gitgide daha düşük sıklıkta görüntülenir.

Ayrıca, AdWords dönüşüm izlemeyi kullanıyorsanız, artık dönüşüm hacmi, dönüşüm oranı ve maliyet/dönüşüm değerindeki değişiklikler için özel uyarılar oluşturabilirsiniz. Dönüşüm verileriniz için uyarılar ayarlayarak, AdWords YG'nizdeki dalgalanmalardan mutlaka haberiniz olmasını sağlayabilir ve hızlı bir şekilde harekete geçebilirsiniz

Son olarak, bağlı hesaplarında özel uyarıları ne zaman kullanmaya başlayabileceklerini hala merak eden Müşteri Merkezim (MM) kullanıcıları için kısa bir not: Çalışmalarımız devam ediyor! Bu süre zarfında, doğrudan giriş yapabildiğiniz hesaplarınız için özel uyarılar ayarlamaya devam edebileceğinizi lütfen unutmayın.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.