Çoğu kişi AdWords ile birlikte, oldukça güçlü bir etkiye sahip olan metin reklamlarını kullanmaktadır. Ancak, AdWords'te metin reklamların dışında birçok reklam biçimi daha vardır. Reklam hedefinize bağlı olarak, metin reklamın yanı sıra diğer reklam biçimlerinden bazılarını kullanmak çok faydalı olabilir. Bugünkü gönderimizde, bu diğer önemli reklam biçimlerini size kısaca tanıtacağız.


Resim reklamlar

Resim reklamlar, reklam mesajınızı renkli bir şekilde yayınlamanızı sağlar. Bu reklamlar statik veya animasyonlu olabilir ve Google İçerik Ağı'nda müşterinin ilgisini çekmek için kullanabileceğiniz etkili bir yöntemdir. Ayrıca, sıklık sınırı

sayesinde reklamlarınızın fazla gösterilmesi konusunda endişelenmenize de gerek yoktur.


Resim reklam tasarlama konusunda yeterli olmadığınızı düşünüyorsanız, size yardımcı olacak önerilerin yer aldığı görüntülü reklam optimizasyon kılavuzumuzu okuyabilir veya AdWords Görüntülü Reklam Oluşturucu'yu deneyebilirsiniz. Sezgi yoluyla öğrenebileceğiniz bu araç, kişiselleştirilmiş, animasyonlu resim reklamları yalnızca birkaç dakika içinde hazırlayıp yayınlamanızı sağlar. İsterseniz kendi logonuzu bile ekleyebilirsiniz. Aralarından seçim yapabileceğiniz 150'den fazla şablon vardır. Burada, boyut ve biçim gereksinimleri de dahil, resim reklamlarla

Video reklamlar

Video reklamlar, zengin bir mesaj iletmek ve potansiyel müşterilerinizle bağlantı kurmak için harika bir yoldur. Kullanılabilecek üç farklı biçimi vardır:

- Tıkla oynat video reklamların uzunluğu, birkaç saniye ile 2 dakika arasında olabilir. Bir video reklamın nasıl görünmesi gerektiğinden emin değilseniz, yardımcı ipuçları ve örneklerin yer aldığı tıkla oynat video reklam kılavuzumuzuvideo" kategorisini seçip, sevdiğiniz bir şablonu kişiselleştirmeniz yeterlidir.
- Yayın içi video reklamlar, ABD'de bir video yayıncısının içeriğine 15 veya 30 saniyelik bir video reklam yerleştirmenizi sağlar. Böylece, ABD'de ürün veya hizmet satıyorsanız, bu yeni reklam biçiminden yararlanabilirsiniz.

ilgili tüm yanıtları bulabilirsiniz. inceleyebilirsiniz. Video reklamınızı hemen yüklemeyi tercih ederseniz, Görüntülü Reklam Oluşturucu'daki "video" kategorisini seçip, sevdiğiniz bir şablonu kişiselleştirmeniz yeterlidir.
- Yayın içi video reklamlar, ABD'de bir video yayıncısının içeriğine 15 veya 30 saniyelik bir video reklam yerleştirmenizi sağlar. Böylece, ABD'de ürün veya hizmet satıyorsanız, bu yeni reklam biçiminden yararlanabilirsiniz
.



Mobil reklamlar

Web sayfanızın bir mobil sürümü varsa, mobil metin reklamlar tam sizin içindir. Hedef kitlenizdeki kişiler mobil cihazlarıyla Google'da arama yaparken veya web'e göz atarken onlara ulaşabilir ve sitenize trafik çekebilirsiniz. İngiltere, Kanada ve ABD'de, tıkla ve ara işlevi, kullanıcıların tek bir tıklamayla işletmenize bağlanmasını bile sağlayabilir.

Dahası, mobil resim reklamlar, çok sayıda AB devleti de dahil birçok ülkedemobil standartlara göre uyarlanmıştır. Burada, mobil resim reklamlar için boyut ve biçim gereksinimleriyle ilgili genel bilgileri bulabilirsiniz.

kullanılabilir. Normal resim reklamlar gibi işlev görürler. Yalnızca reklam biçimi mobil standartlara göre uyarlanmıştır. Burada, mobil resim reklamlar için boyut ve biçim gereksinimleriyle ilgili genel bilgileri bulabilirsiniz.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.