AdWords 3.0 Perşembeleri: E-tablo düzenlemesi
E-tablo düzenleme özelliğine, yeni arayüzde herhangi bir reklam grubundaki 'Anahtar Kelimeler' sekmesinden erişebilirsiniz. Bu özelliği, 'Diğer işlemler' menüsü altında bulabilirsiniz. (Bknz Resim 1)
Geçmişte, anahtar kelime teklifleri ve hedef URL'leri ile birlikte girmek için gelişmiş yükleme özelliğini kullanmış olabilirsiniz. Artık, e-tablo düzenlemesi sayesinde, aynı işlemleri e-tablo görünümünden anında yapabilirsiniz. Bu özelliği sayesinde hesabınızdaki değişiklikleri anında yapabilir ve yaptığınız değişiklikleri kaydedebilirsiniz.
Başka bir e-tablo uygulaması kullanıyor olsanız bile, işinizi AdWords'e aktarmak oldukça kolaydır. Bunun için e-tablo uygulamanızın içeriğini kopyalayıp hesabınıza yapıştırmanız yeterlidir. Mesela Excel dosyasından e-tabloya aktarma yapabilirsiniz veya AdWords Editor'den direkt bu e-tabloya değişiklikleri kopyalayabilirsiniz.
Tıpkı bir e-tabloda olduğu gibi, anahtar kelimelerinizi ve tekliflerinizi düzenlemek için formüller kullanabilirsiniz. Örneğin, reklamınızın ilk sayfada gösterilmesini istiyorsanız, ancak teklifiniz ilk sayfa teklifinden düşükse, bu sorunu gidermek için bir formül oluşturabilirsiniz.
Yukarıdaki örnek'te maksimum TBM'yi ilk sayfa teklifinin (G2 hücresi) %120'si olarak belirledim. Bunu tüm anahtar kelimelerime uygulamak için kopyalayıp yapıştırmam yeterlidir. AdWords'e, formülleri değil yalnızca değerleri aktarıp kaydedilebileceğinizi lütfen unutmayın.
AdWords'ün yeni arayüzündeki, e-tablo düzenlemesini kullanarak, hesabınızda rahatlıkla değişiklikler yapabilirsiniz.
Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
İlginize teşekkürler!
Bu yazı ile ilgili olmayan ve uygun bulunmayan yorumları yayınlamama hakkını saklı tutuyoruz.
Burada okuduğunuz yorumlar okuyucularımıza aittir.