Hesabınızı yönetmek için daha az zaman harcamanıza ve kampanyalarınızdan en iyi sonuçları elde etmenize yardımcı olmak amacıyla yeni AdWords arayüzünü kullanmanızı tavsiye ediyoruz.

Kampanyalarınızı daha hızlı ve daha kolay bir şekilde yönetmenizi sağlayacak yeni özellikleri yeni AdWords arayüzünde bulabilirsiniz. Yeni özellikler arasında, performansınızın zaman içindeki gelişimini anında izlemek için grafikler, ayrıntılı arama ve içerik ağı verilerine anında erişim sağlayan entegre raporlar ve değişikliklerinizi hızla yapıp diğer işlerinize dönmenize yardımcı olmak için daha hızlı düzenleme olanakları, bu yeni özellikler arasındadır.

Size, önümüzdeki haftalarda hesabınızın yeni arayüze geçirileceğine dair bir e-posta göndereceğiz. Bugün de yeni arayüz ile ilgili sizinle paylaşmak istediğimiz iki adet duyurumuz var:

1. Kısa bir süre önce yeni arayüzü, AdWords Standart Sürüm'ü kullanan tüm reklamverenlerin kullanımına sunduk.

2. Az sayıda hesapla yeni arayüze kesin geçiş sürecini başlattık.

E-postamızda, hesabınız yeni arayüz için güncellenmeden önce en az 30 gününüz olacağını belirtmiştik. Bu 30 gün, reklam verenlerimiz için verilen minimum süredir. Çoğu reklamverenimiz, hesapları kesin olarak yeni arayüze geçirilmeden önce, 30 günden biraz daha fazla zamana sahip olacaktır. Geçiş aşamasında, reklamverenlerimizin sorun yaşanmaması için kademeli ve tedbirli bir yaklaşım benimsiyoruz. Yeni arayüzün reklamcılık gereksinimlerinizi karşıladığından emin oluncaya dek hesabınızı kesin olarak yeni arayüze geçirmeyeceğiz.

Peki, Yeni Arayüze Geçiş İçin Nasıl Hazırlanmalısınız?

Öncelikle, konuyla ilgili bilgi edinmenize yardımcı olacak en önemli ve tek kaynağın yeni AdWords arayüz sitesi olduğunu unutmayın. Burada, yeni arayüzün yararlarını anlatan kısa videoları, size yardımcı olarak "önce ve sonra" yardım kılavuzunu ve değişikliklere hazır olup olmadığınızı değerlendirmek için çözebileceğiniz kısa bir test bulabilirsiniz.

Eğer yeni arayüzü henüz keşfetmediyseniz, hemen şimdi AdWords hesabınızdan yeni arayüzü deneyebilirsiniz. Yeni arayüzde, kampanyalarınızı yönetmenizi zorlaştıran herhangi bir sorun dikkatinizi çekerse, lütfen bize yazın. Yeni arayüzle ilgili olarak bize zaten geribildirim gönderdiyseniz teşekkür ederiz! Yorumlarınızı dikkate alıyor ve bildirdiğiniz sorunları gidermeye çalışıyoruz. Bu sayfayı ziyaret ederek, sizden gelen geribildirimler ile ilgili olarak yaptığımız değerlendirmeler hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Yeni arayüz ile ilgili olarak üzerinde çalıştığımız önemli konulara örnek olarak, çok fazla kaydırma gerektiren geniş sayfalar ve bazı tarayıcı türleri ve İnternet bağlantılarının yükleme sürelerinin yavaş olması verilebilir.

Sizden aldığımız geribildirimler doğrultusunda şimdiye kadar bir dizi değişiklikler yaptık ve bu hafta, yeni arayüzle ilgili olarak, bize ulaşan önemli sorunların çoğunu ortadan kaldıran güncellemeleri sizin için yayınladık. Ama Google AdWords olarak henüz işimiz bitmedi; zaman içinde yeni arayüzü daha da geliştirmeye devam edeceğiz. Beta testine daha önce katılmış olanların yeni AdWords arayüzündeki geliştirmelerden memnun kalacaklarını umuyoruz. Yeni arayüzü kullanmaya henüz başlayan reklam verenlerin ise, yeni arayüz ile AdWords kampanyalarını yönetmek için harcadıkları zamanı daha verimli kullanmalarına yardımcı olacağını ve eskiden kullanılmayan bazı özelliklerin yeni eklendiğini fark edeceklerini umuyoruz.

Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.