Yeni AdWords arayüzünü oluşturmaya başladığımızda kendimize iki soru sormuştuk. Birincisi, reklamverenlerin işlerini daha hızlı yapmalarına nasıl yardımcı olabileceğimizdi. İkincisi ise AdWords kampanyalarınızdan mümkün olan en iyi performansı almak için doğru araçları, doğru zamanda bulmanızı nasıl sağlayabileceğimizdi. Bugün, bu hedeflere ulaşmada büyük yol kat ettiğimizi düşünüyor ve yeni arayüzü beta sürümden asıl sürüme yükseltiyoruz.

Birçok reklamverenimizden, yeni AdWords arayüzünün reklamverenlerin işlerinde büyük farklar yarattığı duyumunu aldık. Reklamverenlerimiz, düzenleme, raporlama ve hesapta gezinme işlemlerinin hızlanması sayesinde zamandan tasarruf ettiklerini ve hedeflemelerini hassaslaştırmak üzere daha iyi entegre edilmiş araçları kullanarak kampanya performanslarını artırdıklarını belirtti.

Öreneğin, bir İnternet Reklamcılığı Pazarlaması ajansı olan ROI Revolution, yeni arayüzü kullanarak, Google İçerik Ağı'na yönelik optimizasyonlar için, hesap başına harcanan ortalama zamanın birkaç saatten, yalnızca 20 dakikaya indirdiği ifade etti. Ekip lideri Justin D'Angelo şu açıklamayı yaptı: “Eskiden görmeyeceğimiz, aramayacağımız, hatta böylesine derin bir analiz yapmak için zaman ayırmayacağımız şeyleri AdWords'ün yeni arayüzünü kullanarak fark ettik. Yeni arayüzle birlikte, bunu bir saniye içinde tespit edebiliyor ve müşterilerimizin masraflarını anında azaltabiliyoruz. Bu tek kelime ile mükemmel bir gelişmedir."

Bir B2B yazılım şirketi olan ClickTime'da yeni arayüzün kullanımının olumlu ölçülebilir ticari etkilerine tanık olanlar arasında. Yeni AdWords arayüzündeki, Arama terimleri raporunu kullanarak, bir yandan potansiyel satış başına maliyetleri azaltarak, genel potansiyel satış kalitesini iyileştirirken, bir yandan da kampanya TO'larını %31 oranında artırmayı başardılar. Yeni arayüzü kullanırken AdWords'teki verimliliklerinin toplamda %100 arttığını tahmin ediyorlar. Örnek başarı hikayeleri sayfamızı ziyaret ederek bu başarı öyküleriyle ilgili daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Geçtiğimiz aylarda yeni AdWords arayüzünü düzenli olarak iyileştirmeye devam ettik. Reklamverenlerden aldığımız geribildirimler doğrultusunda sorunları düzelttik ve kampanya yönetimini daha iyi bir hale getirmek için yeni özellikleri kullanıma sunduk. Yalnızca geçtiğimiz ayda, anahtar kelime listelerinde toplu değişiklik yapılmasına izin veren e-tablo düzenlemesini ve hesap performansınızdaki değişikliklerden anında haberdar olmanızı sağlayan özel uyarıları kullanıma sunduk. Ancak yapacaklarımız daha bitmedi. Yeni AdWords arayüzü, özellikleri geçmiştekinden daha hızlı bir biçimde geliştirmemize olanak sağlayan bir altyapı kullanılarak oluşturulmuştur. Bu yüzden, önümüzdeki aylarda da yeni özellikleri düzenli bir şekilde kullanıma sunmaya devam edeceğiz.

Yeni arayüzün beta sürümü dönemi bittiğinden çok sayıda hesabı yalnızca yeni arayüzü kullanacak şekilde yükseltiyoruz. Yeni arayüzle ilgili sorularınız varsa, lütfen yeni arayüz mikro sitesini ziyaret edin.

Son olarak, geçtiğimiz dokuz ayda yeni AdWords arayüzünü test etmemize yardımcı olan herkese teşekkür ediyoruz. AdWords'ün bugünkü haline gelmesinde görüşlerinizin çok büyük bir payı var. Her zaman olduğu gibi, yorumlarınız veya istekleriniz varsa lütfen bunları bize iletin.