Geçtiğimiz birkaç ay boyunca yeni AdWords arayüzünü test ettik. Yeni AdWords arayüzü şu anda tüm reklam verenlerin kullanımına açıldı. Yeni arayüz sayesinde, reklam kampanyalarınızı yönetimini daha hızlı, daha kullanışlı ve daha anlaşılır hale getiriyor. Yeni arayüz ile reklam gruplarında en önemli anahtar kelimelerinizi bulabilir, hesabınızda hızlı bir şekilde gezinebilir, hesabınızı kolayca düzenleyebilirsiniz.

Yeni AdWords arayüzü üzerinde çalışmayı sürdürdük ve beta sürümünü test eden reklam verenlerimizden gelen görüşleri dikkate alarak, değişiklikler yaptık.

Şimdi yeni arayüzü, Türkçe dahil dünya genelinde daha da çok dilde kullanıma sunmaktan heyecan duyuyoruz.

Test etmekte olduğumuz heyecan verici özelliklerden birkaçını aşağıda bulabilirsiniz:

  • Performans Grafikleri: Her kampanya yönetimi sayfasındaki özel grafikler ile zaman içinde oluşan canlı hesap hareketlerini, reklam gösterimlerini, tıklamaları ve maliyetleri hemen görebilirsiniz.

  • Reklam gruplarıyla ilgi bilgi: Her sayfada yeni kapsamlı görünüm ile, hesabınızın en önemli bölümlerine tek bir sayfada odaklanabilirsiniz. Tek bir sekmede tüm, reklam gruplarına ait anahtar kelimeleri, yerleşimleri veya reklamları görebilir ve anında düzenleyebilirsiniz.

  • Yerinde düzenleme: Bir anahtar kelimeyi veya teklifi değiştirmek mi istiyorsunuz? İstediğiniz anahtar kelimeyi veya teklifi tıklayarak, ayrı bir sayfa yüklemek yerine, yerinde anında değişiklik yapabilirsiniz.

  • Daha kolay içerik ağı yönetimi: Yeni Ağlar sekmesinden içerik ağı performansını görebilirsiniz. Reklamlarınızın göründüğü yerleşimlerin istatistiklerine bakabilir, sonra benzersiz teklifler belirleyerek veya yerleşimleri doğrudan çıkararak gerekli işlemleri anında yerinde yapabilirsiniz.

Yeni AdWords arayüzünde bulunan özellikler sayesinde, reklam verenlerimizi daha verimli bir reklamcılık hizmeti almasını hedefliyoruz. Bilmenizi isteriz ki, yeni AdWords arayüzü reklamlarınızın yayınlanma şeklini kesinlikle değiştirmez. Reklamlarınız önceden olduğu gibi, sizin belirlediğiniz ayarlar ile yayınlanmaya devam eder.

Yeni AdWords arayüzünde, Teklif verme, Kalite Puanı, Reklam Sunumu, Reklam Sıralaması prensiplerinde hiç bir değişiklik söz konusu değildir.

Yeni arayüz üzerindeki çalışmalar sürdüğünden, önceki AdWords arayüzünde bulunan özelliklerin bazıları şu anda desteklenmemektedir. Şimdilik, AdWords araçlarının ve raporlarının tümüne gereksiniminiz olması halinde, bunlara erişmeye devam edebilmek için eski ve yeni arayüzler arasında geçiş yapabilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinmek için yeni AdWords arayüzü web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.


Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.