Google İçerik Ağı yazı dizimizde, nasıl Google İçerik Ağını kullanarak daha fazla müşteri çekebileceğiniz ile ilgili önemli bilgileri sizinle paylaşmıştık.

İçerik Ağı hedef müşteri kitlenize ulaşmada son derece etkini bir yoldur. Müşterilerinizin internet üzerindeki zamanlarınını %95'ini Google İçerik Ağındaki haber sitelerinde, bloglarda ve ürün araştırmalarında geçirdiğini biliyor muydunuz? Google İçerik Ağını kullanarak, hedef müşteri kitlenize anında ulaşabilir ve marka bilinirliğinizi arttırabilirsiniz. İçerik Ağını kullanarak daha fazla müşteriye ulaşmak için aşağıdaki, İçerik Ağı yazı dizimizin kısa bir özetini okumanızı tavsiye ederiz.

Yayın 1: Hedefleme

Google İçerik Ağı milyonlarca değerli marka yayınlardan, önemli bloglardan ve birçok belirli ve kişiye özel konular hakkında yazan forumlardan oluşur. İçerik Ağı reklam kampanyanızdan en yüksek verimi, reklamlarınızı ürünleriniz veya hizmetleriniz ile ilgilenen potansiyel müşterilere göstererek elde edersiniz. Google İçerik Ağına dayalı hedefleme teknolojisi sayesinde, reklamlarınızı otomatik olarak, sizin belirlediğiniz şekilde internet üzerindeki alakalı içerik sitelerinde yayınlanır. Böylece, reklamlarınız doğru hedef kitleye anında ulaştırılır. Google İçerik ağında nasıl hedefleme yapacağınızı bu yazımızda öğrenebilirsiniz.

Yayın 2: Stratejik teklif verme

İçerik Ağı reklam kampanyalarınızdan en yüksek reklam getirisini elde etmeniz için, sadece reklamlarınız tıklandığı zaman ödeme yaparsınız. Reklam yatırımlarınızdan en yüksek getiriyi elde etmeniz için, nasıl stratejik teklif verileceğini ve nasıl maliyetlerinizi kontrol edeceğinizi bu yazımızda öğrenebilirsiniz.

Yayın 3: Reklam Biçimleri

Google İçerik Ağında metin reklamların yanı sıra, resim ve video gibi farklı reklam biçimleri kullanma imkânınız vardır. Müşterilerinizin daha fazla dikkatini çekmesi için resim veya video reklam oluşturabilirsiniz. Ayrıca, resim reklamınız yoksa Google'ın yeni görüntülü reklam oluşturucu aracını kullanarak 60 saniye içerisinde kendi resim reklamlarınızı oluşturabilirsiniz. Görüntülü reklam oluşturucu aracı kullanımı ücretsiz bir araçtır.

Yayın 4: Performansı izleme

Google İçerik Ağı reklam kampanyalarınızın performansını takip etmek için, Google size çeşitli ücretsiz araçlar sunmaktadır. Hangi reklam biçimini kullanmayı seçerseniz seçin veya hangi hedeflemeyi uygularsanız uygulayın, reklam performansınızı düzenli olarak takip etmeniz gerekmektedir. Google İçerik Ağı hedefli reklam kampanyalarınızın performansını takip etmeniz için size ücretsiz harika araçlar sunmaktadır. Reklamlarınızın performansını nasıl takip edeceğinizi öğrenmek için bu yazımızı okumanızı öneririz.

Google İçerik Ağı ile ilgili yazı dizimizi okuduğunuz için teşekkür ederiz. İçerik ağıyla ilgili daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayınız.

Ciaran Russell, Google Pazarlama Ekibi tarafından yayınlanmıştır.