Önceki yayınlarımızda, Google içerik ağını ve içeriğe dayalı hedefleme teknolojisini tanıtmıştık. Bugün, içerik ağının size sağladığı esnekliği ele alacağız. Arama ağının aksine, içerik ağı aralarından seçim yapabileceğiniz, çok sayıda reklam biçimi sunar. İçerik ağında metin reklamların yanı sıra, hem resim reklam hem de video reklam verebilirsiniz.

Metin reklamlar

Google.com.tr'deki alakalı arama sonuçlarının yan tarafında gördüğünüz metin reklamlar gibi, içerik ağındaki metin reklamlar da, alakalı web sitelerinde yayınlanır. İçerik ağında kullandığınız metin reklamlar, mesajınızı hedef kitlenize iletmenin düşük maliyetli bir yoludur ve güçlü harekete geçirme ifadeleri ile, kampanyanız için tıklama ve dönüşümler elde etmeye yönelik etkili bir araçtır.

Görüntülü Reklam Oluşturucu

Google içerik ağında ücretsiz olarak resim ve video reklamlar oluşturabilirsiniz. Resim reklamlarınız yoksa, Google'ın yeni Görüntülü Reklam Oluşturucu aracı kolayca resim reklam oluşturmanıza yardımcı olur.

Bunun için size yalnızca bir başlık, harekete geçirme ifadesi, varsa bir resim ve şirketinizin logosu gerekir. Daha sonra, profesyonel olarak tasarlanmış şablonlarımızdan birini seçebilir ve bunu özgün mesajınızla özelleştirebilirsiniz. Bir tasarımcıdan yardım almanız gerekmez, tüm işlem yalnızca birkaç dakika sürer ve en iyi tarafı da, tamamen ücretsiz olmasıdır!



Sizin için en uygunu hangisi?


Görüntülü Reklam Oluşturucu aracını kullanarak, farklı reklam biçimlerini hızlı bir şekilde deneyebilir ve sizin için en uygun olanını belirleyebilirsiniz.

Bir kampanyada daha fazla satış elde etmek için geleneksel bir metin uygunken, başka bir kampanyada daha fazla resim ve renk kullanarak daha etkili bir şekilde potansiyel satış oluşturmanız mümkün olabilir. Her iki durumda da, içerik ağı size, hangi reklam biçiminin hedeflerinize en iyi şekilde uyduğunu kolayca belirleme özgürlüğü ve esnekliği sağlar.

Sırada ne var?

Bir sonraki yazımızda, kampanyanızın içerik ağındaki performansını ölçme ve değerlendirme üzerinde duracağız.

Yakında görüşmek üzere!