Google Forum Yöneticileri Ekibi olarak, geliştirilmiş ve yenilenmiş Türkçe Google Yardım Forumlarımıza sizleri davet etmek isteriz.

Yardım Gruplarımız hakkında fikir ve önerilerinizi dinledik ve bu öneriler doğrultusunda tüm ürün yardım forumlarımızı geliştirilen yepyeni bir platforma taşıdık.

Bugünden itibaren eski Forumlarımızı kapatıyor ve Google Yardım Merkezinin kapı komşusu olan yeni platformumuzu devreye alıyoruz.


- Geliştirilmiş arama özelliği ve Google Yardım Merkezi entegrasyonu

- Yanıtları kolay bulmanıza yardımcı olacak Soru-Cevap formatı

- Foruma katılımınızı ödüllendiren katılım derecelendirme

- Cevaplarınıza resim, video, internet bağlantısı ekleyebilme

- Resim ve daha fazla detay eklenerek kişiselleştirilebilen kullanıcı profilinizi yaratabilme

- Yanıtları doğrudan e-posta adresinize alabilme

- Sorunuza verilen en iyi yanıtı oylayabilme

Yeni forumlarımıza gelip bir göz atıp, Google hesabınızla giriş yaparak hemen sorularınızı göndermeye başlayacağınızı umuyoruz.

AdWords Yardım Forumu
AdSense Yardım Forumu
Web Yöneticileri Yardım Forumu
Diğer Google Ürünleri Yardım Forumları