Kullanıcılarımıza alakalı sonuçlar ve iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamak amacıyla, tek bir reklam grubu kapsamında birden fazla üst düzey etki alanına sahip görünen URL’lere izin vermeme kararı aldık. Üst düzey etki alanı, URL uzantısından hemen önce gelen kısım ile uzantının kendisini içerir.

Bundan sonra, reklamlarınızın onaylanması için tek bir reklam grubu kapsamındaki tüm görünen URL’lerin üst düzey etki alanlarının aynı olması gerekir. Bu politikamız, daha önceki istisna ve onay durumlarına bakmaksızın tüm reklamverenlerimiz için geçerlidir.

Örneğin, aşağıdaki görünen URL’lerin hepsi “example.com” üst düzey etki alanına sahip olduğu için, bu URL’lerin dahil olduğu reklam grubu söz konusu politikamıza uymaktadır:

www.example.com
www.widgets.example.com
www.example.com/widgets/redwidgets/
www.example.com/index.html

Öte yandan, aşağıdaki görünen URL’lerin üst düzey etki alanları eşleşmediği için, bu URL’leri içeren reklam grubu onaylanmayacaktır.

www.example.com
www.example.widgets.com

Bu politikamıza getirilen değişiklik nedeni ile reklamınızın reddedilip kesintiye uğramaması için ilgili reklam gruplarınız üzerinde gerekli düzenlemeleri yapmanızı öneririz. Aynı zamanda, reklamınızın görünen URL’sinin hedef URL’si (açılış sayfanızın URL’si) ile eşleşmesi gerektiğini de unutmayın. Görünen URL ile ilgili diğer yönergeler değişmemiştir.

Her ne kadar tek bir reklam grubu içinde birden fazla görünen URL etki alanının olması gereken durumlar olsa da, her bir etki alanı için ayrı bir reklam grubu oluşturmanızı öneririz. Bu, hem potansiyel müşterileriniz için daha iyi bir deneyim sağlayacak hem de AdWords hesabınızdaki farklı URL’lerinizi organize etmenize ve izlemenize yardımcı olacaktır.