Sevgililer Günü, özellikle perakende ve turizm sektörü için kaçırılmaması gereken bir fırsattır. Bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirmek için Sevgililer Günü reklamlarınızı 14 Şubat 2009 tarihinden en az 2 hafta önce yayınlamaya başlamanızı öneriyoruz.


Her sene 14 Şubat Sevgililer Günü öncesi gözlemlenen önemli trafik artışını bu yıl da bekliyoruz.


Sevgililer Günü için hediye, tatil planı, özel bir sürpriz hazırlığı içinde olan kullanıcıları bu güne özel hazırlayacağınız bir reklam ile yakalayabilirsiniz. Özellikle, Sevgililer Günü öncesi çok yoğun olarak aranan önemli kelimeleri reklamlarınıza dahil ederek, bu güne özel reklamlar hazırlayabilirsiniz.




Yukarıdaki grafik Google Insights aracından elde edilmiştir.

Turizmciler İçin de Çok Önemli Bir Fırsat

Bu sene Sevgililer Günü'nün hafta sonuna denk gelmesi, perakendeye yönelik aramaların yanı sıra tatil ile ilgili aramaları ve talepleri de artıracaktır. Sevgilisiyle romantik bir akşam yemeği veya hafta sonu tatili planlayan kullanıcılar, bununla ilgili araştırma yapacaklardır. Uçak bileti, otel, tatil turları ve paketleri gibi promosyonlarınızın bu aramalarda yer alması sizin için kaçırılmaz bir fırsat!

İpuçları:


  • Sevgililer Günü temalı yeni bir kampanya veya reklam grubu oluşturun.

  • Sevgililer Günü'ne özel anahtar kelimeler, reklam metinleri ve resim reklamlar kullanın.

  • Anahtar kelime aracı sayesinde Sevgililer Günü'ne yönelik kelimeler bulun.

  • Google Insights for Search'ü kullanarak Sevgililer Günü'ne yönelik arama trendlerini inceleyin.

  • Reklamlarınızın ilk sayfada görünmesi için tıklama başı maliyetlerinizi gözden geçirin, sistemin önerdiği teklifleri dikkate alın.

  • Reklamınızın gün içerisinde en fazla görünüm elde edebileceği şekilde uygun bir günlük bütçe belirleyin ve gün içerisinde takip edin.

  • İçerik Ağı'nı kullanarak hedef kitlenizin bu dönemde yoğunlukla vakit geçirdiği sitelerde yer alın.

  • Web sitenizde reklamlarınıza parelel olarak Sevgililer Günü promosyonunuzu vurgulayın.
En Çok Aranan Anahtar Kelimelerden Bazıları: Sevgililer günü, sevgiliye hediye, sevgililer günü hediyesi, sevgililer günü hediyeleri, sevgiliye hediyeler, hediye, hediyeler, çiçek, sevgili...

İçerik Ağı Desteği ile Kısa Zamanda Maksimum Görünüm

Müşterilerinizin İnternette en çok zaman geçirdikleri mecra olan İçerik Ağı, sezonluk kampanyalarınız için büyük önem taşıyor. Sevgililer Günü için özellikle resim reklamları kullanarak önümüzdeki bu kısa zamanda maksimum görünüm ve buna paralel olarak da geri dönüşüm alabilirsiniz. Sevgililer Günü'ne özel reklamlarınızı yayınlayabileceğiniz, aşağıda bazı örneklerini bulacağınız İçerik Ağı siteleri için Ortak Siteler sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.



Reklamverenlerimizin Sevgililer Günü'nü şimdiden kutlar, AdWords ile bu özel günün başarıyla geçmesini dileriz.