Bugün reklamınızı görememenize neden olabilecek bir konuya daha değinmek istedik. Reklamınızı belirli bölgelere göre ayarladıysanız ve reklamlarınızı göremiyorsanız, kampanyanızın bölgesel hedefleme ayarlarını kontrol etmenizi öneririz.

Google, kullanıcının konumunu belirlemeye yardımcı olmak için Internet Servis Sağlayıcısı (ISS) tarafından atanan IP adresini algılar. Daha sonra, kullanıcının konumuna hedeflenen reklamları gösteririz.

Maalesef, Türkiye için İnternet Protokolü (IP) yönlendirmesi, reklamların doğru bir şekilde hedeflenmesini engellemektedir ve reklamların bazı durumlarda görünmemesine neden olmaktadır. Reklamlarınızı Türkiye'ye ayarlamanızı ve bölgesel hedefli anahtar kelimeleri kullanarak hedeflemenizi tavsiye ederiz.

Kampanyanızın bölgesel hedeflemelerini değiştirmek için bu sayfayı ziyaret etmenizi öneririz.


Ayrıca, reklamınızın hedeflediğiniz şehirde görüntülenip görüntülenmediğini kontrol etmek için Reklam Önizleme Aracından yararlanabilirsiniz.

Reklamınızın yayınlanıp yayınlanmadığını kontrol etmenin başka bir yolu da, anahtar kelimenizin başına veya sonuna hedeflediğiniz şehrin adını getirmektir. Aynı örnek üzerinden gidecek olursak, İzmir'de araç kiralama hizmeti sunuyorsanız, "araç kiralama" anahtar kelimenize "İzmir" ekleyerek "İzmir araç kiralama" şeklinde arama yapmayı deneyebilirsiniz. Böylece, reklamınızla ilgili başka bir sorun yoksa reklamınızı görüntülemeniz gerekir.