Dönüşüm Optimize Ediciyi artık çok daha fazla kampanyanızda kullanabileceğinizi duyurmaktan heyecan duyuyoruz. AdWords Dönüşüm İzleme aracı ile son 30 gün içinde en az 50 dönüşüm kaydeden her bir kampanya artık Dönüşüm Optimize Ediciden yararlanabilecektir. Ayrıca, geliştirilmiş teknolojisi sayesinde, Dönüşüm Optimize Edici daha iyi performans göstermektedir.

Dönüşüm Optimize Edici aracı, dönüşüm izleme verilerinizi kullanarak düşük bir maliyetle daha fazla dönüşüm elde etmenizi sağlar. Nasıl mı çalışır? Kâr getirmeyecek tıklamaları eler ve mümkün olduğunca çok sayıda kârlı tıklama elde edecek şekilde, reklamınızın her bir reklam açık artırmasındaki yerleşimini optimize eder.

Benzer stratejiyi, en çok dönüşüm sağlayan anahtar kelimelerinizin tekliflerini yüksek tutarak, az dönüşüm sağlayan anahtar kelimelerin tekliflerini azaltarak zaten uyguluyor olabilirsiniz. Ancak Dönüşüm Optimize Edici aracı, anahtar kelimenin geniş eşleme sorgusu, kullanıcının bulunduğu yer ve Google’ın arama ve içerik ortaklarındaki dönüşüm oranları gibi birçok faktöre dayanarak reklamınızın yerleşimini ayarlama imkânına sahiptir.

Bu ek ayarlamalar, birçok reklamverenin, her bir dönüşüm için aynı fiyat veya daha azını ödeyerek dönüşüm oranlarında iki basamaklı bir artış yakalamalarını sağlayacaktır.
Dönüşüm Optimize Ediciyi kullanmaya başlamak veya bu konuda daha fazla bilgi edinmek için lütfen AdWords Dönüşüm Optimize Edici sayfasını ziyaret edin.