Turizmciler! Bayram tatili öncesi kullanıcıların yoğunlukla aradığı kelimeleri kampanyalarınıza dahil ederek sezonluk turlarınız için yeni müşteriler yakalayabilirsiniz.

Seyahat, tatil ve özellikle bayram tatili ile ilgili aramalar her bayram sezonu öncesi olduğu gibi, 30 Eylül-2 Ekim 2008 tarihleri arasında gerçekleşecek olan bu Ramazan Bayramı öncesi de belirgin bir şekilde arttı. Bu fırsattan yararlanmak için mevcut kampanyalarınıza bayram temalı ayrı bir reklam grubu ekleyebilir veya bayram turlarınıza özel daha kapsamlı yeni bir kampanya oluşturabilirsiniz.

2008 bayram tatili, bayram tatili, bayram turları, bayram otelleri gibi aramaların artmasının yanında konaklama, seyahat, otel, turlar ve tatil ile ilgili terimlerin aramaları da devam etmektedir.

Yukarıdaki grafik Google Trends aracından elde edilmiştir.

Bu listenin çeşitli varyasyonlarla, şehir/destinasyon isimleri ve turizm sektöründeki genel arama terimleri ile beraber kullanılması optimum sonuç verebilir. Anahtar kelime aracı ile anahtar kelime fikirleri edinebilirsiniz.

Turizm sektöründen farklı bir alanda reklam veriyorsanız bu Ramazan Ayı ve Şeker Bayramı fırsatını siz de değerlendirebilirsiniz.

İçerik Ağı Sayesinde Az Zamanda Çok Müşteri Kazanın

Müşterilerinizin internette en çok zaman geçirdikleri mecra olan içerik ağı, sezonluk ve bayram kampanyalarınız için büyük önem taşıyor. Bu fırsatı değerlendirmek için özellikle banner reklamlarla reklam vererek markanızın görünürlüğünü ve bilinirliğini destekleyebilir, buna paralel olarak da geri dönüşümlerinizi artırabilirsiniz.