AdWords Standart Sürüm hesabınız reklamlarınız ve bütçenizi en iyi şekilde yönetebilmeniz için tasarlanmıştır. Bu hafta, ‘Kampanya Özeti’ sayfanızda gezinirken ara yüzümüzde nelere dikkat etmeniz gerektiğine bakacağız.


1. Hesabınızın tüm sayfalarının sağ üst köşesinde giriş e-postanız ve müşteri numaranız bulunur. Sorularınıza çok daha hızlı cevap alabilmek için AdWords Destek Ekibiyle irtibata geçerken bu bilgilerin tam olmasına dikkat edin.
2. ‘Kampanya Yönetimi’ sekmesinin yanındaki ‘Raporlar’ sekmesinde performans değerlendirmesi için raporlar oluşturabilir, ‘Analytics’ ürünümüz ile site ziyaretçileriniz hakkındaki raporları görebilir veya ‘Hesabım’ sekmesinden hesabınız ve faturalarınıza ulaşabilirsiniz.
3. Bir tarih aralığı seçerek kampanyalarınızın performanslarını karşılaştırabilirsiniz.
4. Anahtar kelime hedefli veya yerleşim hedefli yeni kampanyalar oluşturabilirsiniz.
5. Birçok kampanyanız varsa silmiş veya duraklatmış olduğunuz kampanyalarınızı gizleyebilirsiniz.
6. Kampanyalarınızın yanındaki kutucukları işaretleyerek, duraklatabilir veya silebilirsiniz. Aynı şekilde duraklatmış veya silmiş olduğunuz kampanyalarınızı devam ettirebilirsiniz.
7. Seçtiğiniz kampanyaların bütçe, hedef dil ve ülke gibi ayarlarını değiştirebilirsiniz.
8. Buradaki sütün başlıklarından kampanyanızın performansı hakkında kısa bilgiler edinebilirsiniz.