AdWords Destek Ekibimizin en sık aldığı sorulardan biri şöyle:
"Herşeyi doğru ayarladığımı düşünüyorum, ödeme de yaptım. Neden reklamımı göremiyorum?"
Siz de anahtar kelimelerinizle Google'da arama yapıp reklamınızı göremiyorsanız, aşağıdaki olası nedenleri gözden geçirebilirsiniz:

"Yeni bir reklam oluşturdum ve reklamımı göremiyorum"

* Hesabınız etkin mi? Geçerli faturalandırma bilgilerinizi girdiğinizde hesabınız etkinleştirilir.
* Reklamınız onaylanmış mı? Reklamınız onay sırasını beklediği için yayınlanmıyor olabilir.
* Reklamınız Google ücretsiz arama sonuçlarının ilk sayfasında değil, sonraki sayfalarında çıkıyor olabilir mi? Böyle bir durumda, arama sonuçlarının sonraki sayfalarına baktığınızda reklamınızı görebilirsiniz.
* Biraz beklemeniz gerek. Sunucudaki gecikmelerden dolayı reklamınızı oluşturduktan hemen sonra göremeyebilirsiniz, bir-iki saat bekledikten sonra tekrar aramayı deneyin.

"Reklamım daha önce yayınlanıyordu, artık göremiyorum"

* Günlük bütçeniz yeterli mi? Günlük bütçeniz, önerilen günlük bütçe miktarından daha düşükse, günlük bütçenizi aşmamak için sistem, reklamlarınızın yayınlanmasını yavaşlatabilir veya günlük bütçe sınırına ulaştıysanız durdurabilir.
* Reklamınız onaylanmamış olabilir mi? Reklamınızın yönergelerimize uymadığı tespit edildiğinde reklamlarınız 'reddedildi' olarak işaretlenerek yayından kaldırılır. Bu nedenle, daha önce yayınlanan reklamınızı artık görmüyor olabilirsiniz.
* Anahtar kelimeleriniz arama için pasif olabilir mi? Böyle bir durumda, anahtar kelimeleriniz reklamınızı tetiklemez.

"Hesabımdan baktığımda reklamım yayınlanıyor görünüyor ancak arama yaptığımda göremiyorum"

* Hedeflediğiniz coğrafi bölge içinde misiniz? Reklamınızı hedeflediğiniz bölgenin dışında bir yerde aratıyorsanız görmeyebilirsiniz.
* Dil hedefleme ayarlarınız Google arayüzünüzün dil ayarından farklı mı? Google arayüzünün dili kampanyanızın hedeflenen dil ayarıyla eşleşmiyorsa reklamınızı göremezsiniz.
* Reklam planlaması özelliği etkin mi? Reklamınızın yayınlanması için seçtiğiniz zaman diliminde değilseniz reklamınızı göremezsiniz.